Consultantii PM ACCESS, experti cu peste 10 ani experienta, iti ofera solutii practice in functie de nevoile companiei, expertiza lor venind din
know-how, experienta si motivatia de a ajunge eficient la rezultatul final.

Beneficii

  • Acces la un nivel inalt si variat de expertiza, consultantii nostri fiind practicieni activi in management de proiect, management operational si dezvoltare organizationala
  • Solutii practice si raspunsuri concrete bazate pe know-how-ul si experienta noastra semnificativa
  • Orice proiect are un anumit grad de complexitate. Abilitatile consultantilor nostri, atat cele tehnice, cat si cele de management ne ajuta sa abordam eficient provocarile ce tin de soft skills
  • Provocarile intampinate de clientii nostri sunt diferite. De aceea oferim servicii de consultanta personalizate clientilor nostri, prin solutii si suport specifice proiectului respectiv, tinand cont de nevoile si dorintele clientilor.
  • Gradul de expertiza al echipei PM ACCESS ofera competente specifice complementare care ajuta clientii nostri sa acopere un spectru larg de activitate: pornind de la identificarea cerintelor unui proiect pana la managementul proiectelor complexe si programelor, metodologii, best practices de dezvoltare, pana la managementul schimbarii, optimizarea operatiunilor, training si comunicare in cadrul echipelor.
  • PM ACCESS este o asociere de profesionisti, ceea ce inseamna ca proiectele reusite si satisfactia clientilor reprezinta in primul rand standarde personale si componente esentiale ale succesului PM ACCESS.
  • In cadrul oricarui proiect, timpul si resursele reprezinta componente de baza. De aceea, colaborarea cu echipa PM ACCESS poate fi solutia potrivita de outsourcing reducand astfel bugetul alocat angajarii cu contract de munca a unor experti, certificati cu cel putin 10 ani de experienta.

Contacteaza-ne

Vom explora impreuna cum putem contribui la dezvoltarea echipei si companiei tale.

Te vom contacta pentru a discuta pe larg nevoile tale

Cum lucram?

Prima noastra intalnire ne va ajuta sa facem o analiza a situatiei actuale, precum si a nevoilor principalilor stakeholderi. Este un prim pas in procesul de personalizare a solutiei asteptate de la noi. Aceasta evaluare este gratuita si ofera o modalitate transparenta de evaluare a nivelului de

Ce va oferim?

1. Project/Program Management

  • Managementul proiectelor complexe (contract de management de proiect)
  • Auditare proiecte
  • Managementul Riscurilor
  • Acordarea de consultanta in redactarea caietelor de sarcini, stabilirea cerintelor legate de managementul proiectului (metodologie, plan de implementare necesar si profil resurse proiect)
  • Consultanta in stabilirea strategiilor si a planurilor detaliate de implementare
  • Reprezentarea prin delegare a intereselor unei parti in proiect (de ex. Client)
  • Leasing de Project Manageri
  • Agile Scrum coaching
  • Leasing Manager de calitate in proiect

2. Dezvoltare PMO si imbunatatire procese

  • Planul pe termen scurt al crearii departamentului de PMO (max. 6 luni) , precum si cel pe termen lung (max. 2 ani)
  • Crearea/revizuirea fiselor de post ale: PM, Program Manager, Portfolio Manager, asistentilor si a directorului PMO
  • Dezvoltare si institutionalizare Metodologie de Project Mangement
  • Selectia si implementarea instrumentelor software necesare managementului de proiecte si al portofoliului de proiecte Identificarea nevoilor de training pentru echipa departamentului de PMO
  • Dezvoltare sisteme de metrici de proiect si sisteme de raportare
  • Dezvoltare si institutionalizare procese ingineresti si procese de business Implementare sisteme de management al calitatii
  • Consultanta permanenta in imbunatatirea proceselor necesare functionarii unui departament de PMO

3. Managementul Strategiei

  • Sprijinim organizațiile în vederea îmbunătățirii procesului de dezvoltare a strategiei
  • Evaluam capabilitățile actuale și captam viziunea viitoare pentru a determina în mod eficient schimbările organizaționale necesare atingerii obiectivelor strategice
  • Dezvoltam portofolii in cadrul organizațiilor astfel încât acestea să-și atingă obiectivele strategice
  • Sprijinim organizațiile să implementeze cu succes și să își adapteze strategia la un mediu în continuă schimbare
  • Proiectam planuri pentru a conecta strategia cu operațiunile astfel încât sa fie atinse obiectivele strategice

4. Lean Management

  • Îmbunătățirea proceselor prin eliminarea risipelor (MUDA)
  • Optimizarea utilizării resurselor și reducerea costurilor
  • Standardizarea proceselor si procedurilor de lucru
  • 5S Workshops
  • VSM and VSD Workshops
  • Implementarea Kanban
  • Evenimente Kaizen / Kaikaku

5. Implementare si integrare infrastructura software

Pentru un bun management al dezvoltarii de aplicatii software end to end oferim implementarea unei infrastructuri software care integreaza urmatoarele

  • Infrastructura Knowledge Base
  • Software de management al cerintelor, specificatiilor si testelor
  • Software de bug tracking
  • Software de release management si continuous integration
  • Server de email
  • Software de testare automata

6. Talent Management

  • Identificarea candidatilor/angajatilor ce au un anume set de competente inalt dezvoltate (assessment Thinking Pattern Profile ™)
  • PM profiling individual si de echipa
  • Identificarea capacitatii si a potentialului candidatilor/angajatilor in managementul riscului, vanzari, leadership, management executiv, rezolvare creativa de probleme, etc
  • Suport in procesele de recrutare: sursare candidati, evaluare, intervievare, ghid de recrutare
  • Dezvoltarea si implementarea de sisteme de evaluare si indicatori de performanta (KPI’s)
  • Programe individualizate de dezvoltare a talentului, atitudinii, abilitatilor si motivatiei: coaching, inductie, workshop-uri si seminarii de inteligenta emotionala si soft skills
  • Programe individuale de aliniere intre potential, competente, set motivational si performanta

Cei peste 10 ani de experienta in proiecte complexe ale consultantilor nostri vor aduce valoare business-ului prin solutii optime si eficiente gandite de echipa PM ACCESS.

Ne poti contacta la adresa de email: office@pmaccess.ro sau telefon: 031 426 94 81.

Ce spun clientii nostri

Elena Bogus

ELENA BOGUS

Senior HR Consultant at Metro Systems

We've implemented an Agile Awareness training program with PM Access and also an Agile Coach internal selection process. With more than 300 trainees in the Agile Awareness sessions, PM Access managed to support our commitment to Agile transformation in 2015. The grounds were very well set for collaboration and all attendees now share the same understanding of Agile values, principles and the benefits they provide. Mihai was truly inspiring, sharing his knowledge and experience he brings from working closely with Agile teams. We received the same value and quality from PM Access during the selection process of internal Agile coaches. PM Access partnered with the Business and HR to reveal the most appropriate people in the company that can represent the Agile initiatives, going forward. Thank you, PM Access!

Mihai Georgescu

MIHAI GEORGESCU

Information Technology Manager at Medicover Synevo

In our experience of agile coaching, true value comes with hands-on experience. Agile coaching is not only a display of knowledge but a practice. Working with PM Access on our Agile transformation projects has revealed how important it is to see someone practicing agility, and not only preaching it. With Mihai standing by our teams, we've got to observe the behaviors of servant leadership and openness, to the point we realized communication is not an addition to work, but a way of working. What we've come to recognize as valuable during the coaching process is the empowerment the team received in the process, and how they continue to act boldly to new challenges! We love this result!